Zegna redefinira klasično odijelo s daškom futurizma i casuala - Kanal 5

Zegna redefinira klasično odijelo s daškom futurizma i casuala

Tri motiva koje je osnivač istoimene modne kuće Ermenegildo Zegna isticao još prije 110 godina kada je upregnuo stari tkalački stan koji je uvezao iz Engleske u gradić Trivero, središte talijanske industrije tkanja, bili su priroda čovjek i stroj. Pokrenuo je tkalački mlin koji je postalo globalno mjerilo najfinijih tkanina za mušku odjeću. Ali Ermenegildova vizija tu nije stala. Tijekom sljedeća tri desetljeća posadio je pola milijuna stabala oko Trivera stvorivši Oasi Zegna, rezervat prirode koji je bio gotovo stoljeće ispred svog vremena.

Stoga je imalo savršenog smisla da Alessandro Sartori, Zegnin umjetnički direktor od 2016. proslavi obljetnicu revijom u Triveru. U vješto uklopljenoj kombinaciji video uradaka i prijenosa uživo Zegna je pokazao svojevrsno lice revolucije posljednjeg dana milanskog digitalnog tjedna mode. Modeli su pješačili stazu od 3 kilometra koja se rasprostrla šumama Oasija preko Zegninog mlina, kroz arhive i zatim na vrh krova gdje je Sartori čekao da predstavi kolekciju online publici.

Sartorijevo je rješenje bilo je ponovno izmisliti koncept krojenja koje je desetljećima glavna atrakcija Zegninog dizajna. To mu je, doduše, bio cilj otkad je krenuo dizajnirati za brend prije četiri godine. Ove je sezone napokon sproveo ideju hibridizacije krojenog i casuala. Odredišni komad u kolekciji bio je kaput skraćen na duljinu jakne i prorezan na stranama kako bi se stvorio efekt tunike. Na njemu ogromni džepovi, karakteristični za kaput, no s daškom sportskog. S elementima kaputa, jakne i bomberice Zegna lansira odjevni predmet koji, iako ima konotacije sa sportom, svoje mjesto zaista pronalazi na ramenima poslovnog čovjeka usred gradske vreve.

Najzanimljiviji element kolekcije bio je zapravo spoj prošlosti i budućnosti. U vrećastim hlačama, kutijastim jaknama, vijorećim trodijelnim odijelima, košuljama bez ovratnika s gumbima zamijenjenim patentnim zatvaračem Sartori je stvorio Dona Drapera 22. stoljeća u futurističkom neorealizmu koji djeluje labavo samo u materijalnom smislu, dok je konceptualni i cijelokupni utisak poprilično ukočen i primjeren.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

CAPTCHA