Prva probna infrastruktura koja će napajati električne kamione instalirana je na prvih 5 kilometara njemačkog autobahna između poput trolejbusa između Darmstadta i Frankfurta, u oba smjera.
Ideja se pojavila 2012. godine, a uključuje elektrifikaciju autocesta. Koncept eHighway donosi na autoceste viseće naponske kabele kojima se napajaju električna vozila, prvenstveno se misli najprije na kamione, koji se mogu napajati poput trolejbusa, a sustav je razvio Siemens.

Sustavom se napajaju hibridni dizel-električni kamioni koji će ovom dionicom prometovati do 2022. godine. Pilot-projekt će biti testiran u stvarnim prometnim uvjetima, a energiju će crpiti iz 100% obnovljivih izvora kao dodatnog smanjenja ugljičnog otiska prometne mreže Njemačke.
Kabeli iznad autoceste nose istosmjerni napon od 670 volti i programirani su da se automatski isključe u slučaju oštećenja. Kamioni su podešeni tako da nailaskom na njih podižu trolu koja ih dotiče, te započinju punjenje baterija. U slučaju da kamioni proizvedu višak energije regenerativnim kočenjem ona se istim sustavom vraća u elektroenergetsku mrežu.