Probijena je druga cijev tunela Učka, nakon oko 1000 dana radova, paralelnog probijanja cijevi s obje strane – posljednji dio tunela dugog 5600 metara probijen je u prisutnosti brojnih uzvanike.
Svečanosti probijanja druge cijevi tunela prisustvovali su premijer Andrej Plenković, resorni ministar Oleg Butković i predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković.
Infrastrukturni radovi će se nastaviti kako bi se Istarski ipsilon povezao s mrežom hrvatskih autocesta. Iako je probijena druga cijev na tunelu Učka, posla ima još mnogo. Još nekih 2, 6 kilometara građevinskih radova, potom postavljanja opreme i signalizacije, a i postojeću cijev treba renovirati.
“Na taj način s četiri prometne trake povezujemo hrvatsku Istru s mrežom hrvatskih autocesta u istoj godini kada to radimo s hrvatskom Baranjom. Ministar je govorio o dovršetku jadransko-jonskog koridora, prošlog tjedna odluka na Vladi, kao i ovaj dio koji se odnosi na Žuta Lokva-Križišće-Novi Vinodolski, praktički Rijeka koja ide s cestom do Bosiljeva plus dionica koja ide od Metkovića preko Stona do Dubrovnika – puni profil autoceste, i na taj način da zaokružimo mrežu hrvatskih autocesta u neposrednom razdoblju koje je ispred nas.”, rekao je na svečanosti premijer Plenković.
Radovi su trajali malo više od dvije godine, a kroz drugu tunelsku cijev mogli bismo voziti već od idućeg ljeta, čime će se put od Zagreba do Pule skratiti na dva i pol sata.

Probijanje cijevi dulje od 5 kilometara s više od 2000 odrađenih miniranja otežavao je velik broj jama i pukotina. Slijedi postavljanje betonske obloge, asfaltiranje i opremanje tunela. Radovi teku i na pristupnim cestama. Na istočnom izlazu iz tunela bit će veliko odmorište, s kojeg će se prostirati pogled na cijeli Kvarnerski zaljev. Vrijednost ove faze radova je oko 200 milijuna eura.