Stara izreka kaže da je nužnost je majka izuma. Proteklih tjedana, ograničenja i mjere opreza epidemiologa prisilila su dizajnere da ponovno izmisle načine na koje predstavljaju nove kolekcije. Za španjolsku modnu kuću Loewe kreativni je direktor Jonathan Anderson stvorio kutiju punu jedinstvenih predmeta i poslao ju urednicima raznih časopisa i portala koji su se brže-bolje bacili na posao i pritom se, naizgled, dobro zabavili.
Pop-up knjiga rekreacija je seta, vrpca pripovijeda o važnim elementima kolekcije, lookove i modne dodatke da se složiti od origamija, a uzorci tkanina ga oživljavaju. U kutiji je također bio projekt za svakoga tko čezne za novom karantenskom aktivnošću: kroj kompletnog looka 23, komotna tunika zamišljena u color-block kombinaciji boja. Kroj se također može naći na Loeweovoj web stranici.

Dijeljenje krojeva povezuje Loewe s potrošačima na sasvim novoj razini, u isto vrijeme stvara novu vezu s budućim kreatorima i još k tome naglašava umješnost koja je u središtu luksuznog brenda. Za one od nas koji nisu vješti sa šivaćim strojem španjolski je tim snimio i video procesa izrade.
Na prvu zvuči iznenađujuće da dizajner ohrabruje ljude da rekreiraju jedan od svojih dizajna koji se često gledaju kao umjetnička djela u mediju odjeće, ali to je sjajan primjer brenda koji u korak s vremenom prepoznaje utjecaj navike i kulturu koja se razvija uz učenje vještina putem YouTubea i individualistički pristup svemu, posebice kada je riječ o vlastitom izgledu.

Navikli smo na ekskluzivnu modu koja znači nešto vrlo specifično, skupu i nedostupno, no vremena se mijenjaju. Sve staro je opet novo, a s obzirom na razgovore o održivosti, izgleda vjerojatno da bi se moda još jednom mogla usredotočiti na šivanje kod kuće, kao nekad kad smo kupovali svaki novi broj Burde i uz malo truda izgledali sasvim posebno.
