Koja je razlika između Pepsi i Coca-Cole? - Kanal 5

Koja je razlika između Pepsi i Coca-Cole?

Zbog svojih sličnosti, Coca Cola i Pepsi već su desetljećima u žestokoj konkurenciji. Naučite razlikovati ta dva gazirana pića, ali imajte na umu da su razlike neznatne. Tijekom slijepih degustacija, većina degustatora ne može reći što je što. 

Što je zajedničko?

Natjecanje između Pepsi i Coca-cole nije započelo zajedničkim ulaganjem u rastu, zapravo ova pića imaju puno zajedničkog, samo su malo ljudi razmišljali o tome.

  1. Najvidljiviji je naravno okus, ali je gotovo isti u oba pića. Svaka tvrtka ima svoje obožavatelje koji će vjerovati da je okus potpuno drugačiji, nježniji, bogatiji, ukusniji, ali zapravo će i najveći obožavatelj bilo kojeg pića teško će razlikovati jedno od drugog, pogovo ako ih pije u identičnim čašama.
  2. Drugo zajedničko obilježje leži u povijesti pojave pića. Oba potječu iz ljekarničkih traganja za osnažujućim, oxvježavajućim i zabavnim napitakom koji bi dao snagu i energiju.
  3. O dobrobiti pića se uvijek raspravlja. No, stručnjaci se slažu oko jedne stvari, oba pića mogu dovesti do problema s težinom i zdravljem. Njihova redovita upotreba, svaki dan, samo štetno utječe na ljudsko tijelo. Nije dobro u velikim količinama davati ih djeci.
  4. Marketing i reklamne kampanje su jedan od razloga njihove popularnosti i bogatstva. Politika otvorenosti donijela je Pepsiju brojne pozitivne kritike i nove obožavatelje. Svjetski trendovi također igraju važnu ulogu. Na primjer, moda za organske proizvode ili očuvanje prirode. Coca-cola u bliskoj budućnosti planira svoje plastične boce napraviti 30% od biljnih materijala, a Pepsi tvrdi da su njihove boce 100% napravljene od biljnih materijala. Koliko je u tome istine je veliko pitanje, ali u svakom slučaju.

Zapravo, svjetski kušači i stručnjaci koji su mnogo puta uspoređivali ova pića uvijek su govorili isto – gotovo su ista. Zatvorenih očiju vrlo je teško razlikovati, a što se tiče samog okusa, on je, naravno, neusporediv. Pa ipak, što je neobično, u pogledu ukusa, najčešće se preferira Pepsi nego Coca-cola.

  1. Prva od razlika može upasti u oči stručnjacima – mjehurići i smrad. Kao što znate, trenutni okus Coca-cole ostavlja malo trnce na jeziku, a manje je sladak od Pepsija. Istodobno, ovaj potonji ima puno manje mjehurića, što se često smatra nedostatkom u krugovima pravih obožavatelja sode.
  2. Razlika i glavna prednost Coca-cole je ta što se ova tvrtka pojavila 12 godina prije. Uspjela se osvojiti ljude, osvojila njihovu ljubav. Zato su ljudi pomislili kako je Pepsi samo kopija. Uostalom, Pepsi je bio i ostaje vrlo sličan vođi. To je kao u obitelji, najmlađa uvijek progoni najstarije dijete. Slične PR kompanije, okus, boja, miris, reklama – sve je to igralo značajnu ulogu u osiguravanju da Pepsi bude samo kopija.
  3. PR u modernom svijetu može pokvariti ili obratno dovesti do bilo kojeg proizvoda. Coca-cola ima nevjerojatne PR ljude, ustvari oni su najbolji na svijetu. To potvrđuju mnogi stručnjaci. Cola zna isporučiti proizvod tako da ga se odmah želi isprobati.
  4. Coca-cola se smatra najprepoznatljivijom markom na svijetu., Ankete su potvrdile da 98% svjetskih stanovnika zna što je Coca-cola. Što se tiče Pepsija, mnogi sigurno znaju za ovo piće, ali oni su još uvijek jako daleko od lidera.
  5. Popularnost pića određuje vrijednost tvrtke. Cijena marke Coca-cola raste samo dugi niz godina.

Coca-cola, kao i prije, vodi na globalnom tržištu, njezina je zarada značajno veća od one Pepsi, međutim, takva se statistika može brzo promijeniti.

Pepsi ima drugačiju poslovno marketinšku politiku, nemaju tajni od potrošača. Sastav je uvijek u potpunosti napisan na etiketi i na sva pitanja najčešće se daju sveobuhvatni odgovori. U isto vrijeme, Coca-cola skriva tajnu pripreme svog proizvoda – to je tajna tvrtke.

Ali u svijetu svakim danom sve češće razmišljaju o tome što osoba jede i pije. A Coca-cola se često zapetlja u tisku i na internetu upravo zbog politike privatnosti. U stvari, dobro upućeni ljudi razumiju da su svi ovi tračevi samo dobro osmišljena i plasirana fikcija. Sva svojstva napitka lako su objašnjena sa znanstvenog stajališta, a i druga slična pića se ne razlikuju posebno i štetna su poput Coca-cole.

Ukratko, sa sigurnošću možemo reći da su Pepsi i Coca-cola vrlo slični, iako se razlikuju na mnogo načina. Coca-cola se uvijek ističe u odnosima s javnošću; ova se tvrtka uvijek zna predstaviti kako bi osvojila ljubav potencijalnih kupaca. Dovoljno je prisjetiti se samo novogodišnje reklame, koja je izazivala val radosti širom svijeta. Što se tiče ukusa i pristupa ljudima, Pepsi najvjerojatnije pobjeđuje, ali teško je suditi.

Beskrajna svađa

Vodi se beskrajna rasprava između Pepsija i Coca-Cole. Svako piće ima svoje obožavatelje. No ljubitelji sode bi trebali znati nekoliko detalja koji objašnjavaju zašto, s gotovo identičnim sastavom, ukus i dalje varira.

Razlika između dva natjecateljska pića zapravo uopće nije velika. Možda zato neki ljudi uopće ne mogu shvatiti u čemu je razlika, iako većina ljudi bira jednu stvar za sebe.

Sastav Pepsija i Cole

Pepsi sadrži sljedeće sastojke:

  • Na prvom mjestu je pjenušava voda
  • Dodani kukuruzni sirup
  • Puno šećera
  • Kofein
  • Prirodni okus
  • Limunska kiselina.

A evo što se dodaje u proizvodnji Coca-Cole:

  • Glavni sastojak je pjenušava voda
  • Kukuruzni sirup
  • Šećer i kofein
  • Prirodni dodaci za okus.

Očigledna razlika je vidljiva. Ispada da Pepsi sadrži limunsku kiselinu, a da je Coca-Cola nema, a to je jedina razlika u sastojcima između dva pića.

S prehrambenog gledišta, Coca-Cola sadrži malo više natrija od Pepsija, što njegov okus čini manje slatkim. Pepsi sadrži više šećera i kofeina, pa je i okus slađi.

Ovo piće karakterizira i eksplozija citrusnih aroma, za razliku od okusa vakule u grožđicama, kao što je Coca-Cola.

Stoga će oni koji preferiraju okus citrusa vjerojatno više voljeti Pepsi. Oni koji vole aromu grožđica i vanilije vjerojatnije će odabrati Coca-Colu.

Marketinški potez

Prodaja Coca-Cole i Pepsi-Cole znatno se smanjila posljednjih godina. Sada ove tvrtke koriste marketinšku želju za zdravim načinom života i isporučuju čistu vodu na prodaju. Naravno, to je uvijek bilo tako, ali posljednjih godina zdravlje i dobrobit postupno dolaze do izražaja.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

CAPTCHA