Ima li hrvatska dizajnerska scena dovoljno širok izbor za opremu cjelovite nekretnine?
Prva asocijacija na ljetne dane, pogodit ćemo iz prvog pokušaja, većini je stanovnika lijepe naše – odmor. Jednotjedni se odmor u žiži turističke sezone zacementirao kao jedan od par faktora jednadžbe pod imenom „hrvatski san“. Uz njega se iznad crte nalaze još osnivanje obitelji, automobil, siguran posao i vlastiti stan ili kuća. I od svih elemenata upravo je posljednji najteže dokučiv većini naših sugrađana. No, ako ste jedan od sretnika koji zapravo ima razlog za zaputiti se u trgovinu namještajem, bijelom tehnikom i sanitarijom, neka to budu predmeti s potpisom domaćih dizajnera.
Većini entuzijasta dizajna interijera i ljubitelja lijepog već pri samoj pomisli na ikakav neprehrambeni hrvatski proizvod koji je proizveden u posljednjih tridesetak godina pada mrak na oči. Konotacije uz domaću estetiku nerijetko su loše ili u najmanju ruku nedovoljno dobre, a posebice kada je u pitanju dizajn interijera. Navikli smo odmahivati na domaći dizajn uz prijekorne opaske kako je nenamjerno staromodan i suviše konfekcijski usmjeren zaboravivši s vremena na vrijeme provjeriti drže li još uvijek naša uvjerenja vodu. Odlučili smo provjeriti. Na ničije iznenađenje otkrili smo kako se scena odavno promijenila, a onaj neugodno prepoznatljivi stil zamijenila je potpuno nova, svježa estetika. Otišli smo korak dalje i opremili zamišljenu nekretninu proizvodima domaćih brendova.

Brz razvoj brenda nekada poznatog pod imenom „Kvadra“ takoreći od nule do pozicije vođe kao promotora novih ideja dogodio se u samo nekoliko godina i nastavio gotovo zaboravljenu priču hrvatskog i srednje europskog dizajna s vitalnom, ali nedovoljno prepoznatom scenom dizajna s izuzetnom tradicijom u industriji namještaja.

Končar i Vivax dva su diva koja svoju kvalitetu i pristupačnost dokazuju već dugi niz godina. Velika je vjerojatnost da neki od njihovih proizvoda već koristite.

Ancona Grupa je suvremena tvornica namještaja smještena u Đakovu. Tvrtka se ponosi iznimnom kvalitetom u širokom spektru proizvoda od najjednostavnijih do složenih koncepata, a proizvodi prvorazredne predmete koji zadovoljavaju i najzahtjevnije kupce.

Na projektu „Hrvatska kupaonica“ koji je obišao sajmove diljem svijeta Hrvatska gospodarska komora okupila je domaće proizvođače keramike, sanitarija i kupaonske opreme, koji su oživjeli jedinstveni koncept inspiriran hrvatskom kulturom i tradicijom. Brendovi uključeni u projekt su Keramika Modus, Bokart, Azuaestil, Nord i Santaj Plastika.

Investirajući u najmodernije strojeve u svijetu za proizvodnju madraca, prateći u korak najnovije svjetske trendove i dostignuća na području zdravog spavanja, poštujući najstroža mjerila kvalitete proizvoda te načelom povjerenja i odgovornosti stvara prepoznatljivo ime koje je ubrzo prepoznato od strane zadovoljnih potrošača kao sinonim za dobar san.
Ispostavlja se da je itekako moguće opremiti stan ili kuću kvalitetnim i privlačnim proizvodima hrvatskih brendova i učiniti onaj san toliko slađim. Njegova čar jednim dijelom leži u sigurnosti komformizma. Onaj emotivno nabijeniji i zanimljiviji dio, doduše, krije se u ostvarivanju i održavanju tog sna živim jer samim time mijenjamo zajedničku stvarnost. I tko zna, možda jednom, ako pripazimo kome punimo džepove, više nećemo ovisiti o nekoliko vrućih mjeseci i ljeto neće biti obaveza kakvu poznaju samo đaci na popravnom roku, već šlag na torti koju smo ispekli svi zajedno.