Je li moguće opremiti kuću ili stan isključivo proizvodima hrvatskih brendova? - Kanal 5

Je li moguće opremiti kuću ili stan isključivo proizvodima hrvatskih brendova?

Ima li hrvatska dizajnerska scena dovoljno širok izbor za opremu cjelovite nekretnine?

Prva asocijacija na ljetne dane, pogodit ćemo iz prvog pokušaja, većini je stanovnika lijepe naše – odmor. Jednotjedni se odmor u žiži turističke sezone zacementirao kao jedan od par faktora jednadžbe pod imenom „hrvatski san“. Uz njega se iznad crte nalaze još osnivanje obitelji, automobil, siguran posao i vlastiti stan ili kuća. I od svih elemenata upravo je posljednji najteže dokučiv većini naših sugrađana. No, ako ste jedan od sretnika koji zapravo ima razlog za zaputiti se u trgovinu namještajem, bijelom tehnikom i sanitarijom, neka to budu predmeti s potpisom domaćih dizajnera. 

Većini entuzijasta dizajna interijera i ljubitelja lijepog već pri samoj pomisli na ikakav neprehrambeni hrvatski proizvod koji je proizveden u posljednjih tridesetak godina pada mrak na oči. Konotacije uz domaću estetiku nerijetko su loše ili u najmanju ruku nedovoljno dobre, a posebice kada je u pitanju dizajn interijera. Navikli smo odmahivati na domaći dizajn uz prijekorne opaske kako je nenamjerno staromodan i suviše konfekcijski usmjeren zaboravivši s vremena na vrijeme provjeriti drže li još uvijek naša uvjerenja vodu. Odlučili smo provjeriti. Na ničije iznenađenje otkrili smo kako se scena odavno promijenila, a onaj neugodno prepoznatljivi stil zamijenila je potpuno nova, svježa estetika. Otišli smo korak dalje i opremili zamišljenu nekretninu proizvodima domaćih brendova. 

Foto: Prostoria, dnevni boravak

Brz razvoj brenda nekada poznatog pod imenom „Kvadra“ takoreći od nule do pozicije vođe kao promotora novih ideja dogodio se u samo nekoliko godina i nastavio gotovo zaboravljenu priču hrvatskog i srednje europskog dizajna s vitalnom, ali nedovoljno prepoznatom scenom dizajna s izuzetnom tradicijom u industriji namještaja.

Končar i Vivax dva su diva koja svoju kvalitetu i pristupačnost dokazuju već dugi niz godina. Velika je vjerojatnost da neki od njihovih proizvoda već koristite. 

Foto: Ancona Grupa

Ancona Grupa je suvremena tvornica namještaja smještena u Đakovu. Tvrtka se ponosi iznimnom kvalitetom u širokom spektru proizvoda od najjednostavnijih do složenih koncepata, a proizvodi prvorazredne predmete koji zadovoljavaju i najzahtjevnije kupce. 

Foto: Hrvatska kupaonica

Na projektu „Hrvatska kupaonica“ koji je obišao sajmove diljem svijeta Hrvatska gospodarska komora okupila je domaće proizvođače keramike, sanitarija i kupaonske opreme, koji su oživjeli jedinstveni koncept inspiriran hrvatskom kulturom i tradicijom. Brendovi uključeni u projekt su Keramika Modus, Bokart, Azuaestil, Nord i Santaj Plastika.

Foto: Perfecta Dreams

Investirajući u najmodernije strojeve u svijetu za proizvodnju madraca, prateći u korak najnovije svjetske trendove i dostignuća na području zdravog spavanja, poštujući najstroža mjerila kvalitete proizvoda te načelom povjerenja i odgovornosti stvara prepoznatljivo ime koje je ubrzo prepoznato od strane zadovoljnih potrošača kao sinonim za dobar san.

Ispostavlja se da je itekako moguće opremiti stan ili kuću kvalitetnim i privlačnim proizvodima hrvatskih brendova i učiniti onaj san toliko slađim. Njegova čar jednim dijelom leži u sigurnosti komformizma. Onaj emotivno nabijeniji i zanimljiviji dio, doduše, krije se u ostvarivanju i održavanju tog sna živim jer samim time mijenjamo zajedničku stvarnost. I tko zna, možda jednom, ako pripazimo kome punimo džepove, više nećemo ovisiti o nekoliko vrućih mjeseci i ljeto neće biti obaveza kakvu poznaju samo đaci na popravnom roku, već šlag na torti koju smo ispekli svi zajedno.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

CAPTCHA