Hrvatska se intezivno reklamira u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj - Kanal 5

Hrvatska se intezivno reklamira u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju „The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think“ na sedam europskih tržišta i to u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj. 

Kampanja će biti aktivna tijekom lipnja i srpnja, a provodi se intenzivnim oglašavanjem na društvenim mrežama Facebook i Instagram, oglašavanjem na Youtubeu, plasiranjem oglasa putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, city lightsovima i digitalnim panelima.

Promotivni materijali i oglasi kreirani za oglašavanje prilagođeni su na svih šest jezičnih varijanti te uključuju turističke proizvode koji su nabolje prihvaćeni na određenim tržištima i motiv su dolaska gostiju u ovo doba godine, a to su sunce i more, nautika, prirodne ljepote, aktivni turizam kroz cycling, kamping, ali i kulturna ponuda. U sklopu kampanje kreiran je i nov promo video od 30 i 15 sekundi koji će biti korišten za oglašavanje na online i offline kanalima na navedenim tržištima. 

„Prve povratne reakcije na pokrenutu kampanju su iznimno pozitivne te vjerujemo da će potaknuti naše tradicionalno vjerne goste sa tržišta u okruženju da svoj odmor provedu u našoj zemlji. Uz kampanju koju provodimo, na dnevnoj bazi brojnim partnerima, turoperatorima, agentima i turistima putem mreže naših Predstavništva komuniciramo najnovije informacije o mogućnostima prelaska hrvatske granice, spremnosti smještajnih objekata za prijem gostiju, epidemiološkim uputama ponašanja na plažama, bazenima i ugostiteljskim objektima. Svakim novim danom polako se budi optimizam te vjerujem da će u konačnici naš turistički promet tijekom lipnja, srpnja i kolovoza biti puno bolji nego što smo se nadali prije mjesec dana na vrhuncu krize izazvane pandemijom korona virusa“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Kada se stvore dobri epidemiološki uvjeti i pozitivno ozračje za putovanje, ista kampanja krenut će i na tržištima Italije, Francuske i Nizozemske.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

CAPTCHA