Posao influencerice Paule Sikirić je s nekim proizvodom, satom, odjevnim predmetima, naočalama, novom frizurom ili kozmetičkim tretmanom – napraviti dobru fotografiju i napisati poruku te potpisati oglašivača. Tako reklamirajući Paula zarađuje da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka.
Paula je influencerica s 86 tisuća pratitelja na Instagramu, a prve poslovne ponude je dobila s deset tisuća sljedbenika, danas joj je influencer “full time job” pa u dnevnom ritmu objavljuje fotografije, odgovara na pitanja i komentare. A kako se korona period odrazila na posao influencera i kakvi su joj daljnji planovi pročitajte u razgovoru s Paulom.

Korona kriza je ostavila traga na svima, kako ste osobno izdrzavali izolacije, karantene i blokadu svih normalnih zivotnih i poslovnih aktivnosti?
Iskreno, izolacija i sve te “blokade” su mi sjele kao naručene! Ja se našalim pa kažem kako sam proživjela vlastitu renesansu u karanteni, ali zaista jesam. Posložila sam si priorite u životu, radila sve što me ispunjava i čini sretnom i osjećaj je fenomenalan!
Vaši brojni pratitelji vide samo gotov rezultat. Koliko je zahtjevno raditi kao blogerica i infuencerica, od ideje do realizacije?
Ne “trudim” se previše jer ne volim ni sama vidjeti iscenirani sadržaj. Vrlo sam spontana i jednostavna po tome pitanju. Iako, najteže mi pada organizacija. Mogu sve, ali organizirati se, tu kiksam. Ideje mi same padaju na pamet, a opet ne možeš sam birati dan kada će te kreativa “prati”. Tako da zna bit zeznuto kada imaš rokove i očekivanja klijenata. Sve u svemu nije nimalo jednostavno kako izgleda.

Već nekoliko godina ste jedna od najboljih i najutjecajnijih influencerica, kakav je bio početak i jeli usporediv s današnjim statusom?
Pa hvala na lijepoj tituli. Nisam ni sanjala da će doći do ovoga niti sam planirala. Jedno znam, apetit mi samo raste. Ja sam maratonac, ne pali me brzi rast ni uspjeh. Volim dugo i sigurno graditi, a između kvantitete i kvalitete, uvijek biram drugo. Kvaliteta i autentičnost su mi uvijek bili ključ. Ne “pali” me prihvaćanje većine već da masa ima mišljenje o meni, bilo ono dobro ili loše. Zabrinula bih se kada bih svima bila “okej” ili “simpatična”.
Ako pokušamo zaboraviti bar na kratko koronu i krizu, koliko se može živjeti od ovog vida rada na našem tržištu?
Ovaj posao je zadnje dvije godine rapidno porastao i može se lijepo živjeti od toga.
Kako se nosite s ljubomorom, jesu li vaši uspjesi i status poznate osobe neke ljude okrenuli protiv vas?
Ne smatram se poznatom osobom, ali ispada da jesam. Naravno da je puno ljudi prošlo kroz moj život. I normalno je da nisu svi tu. Puno puta sam bila razočarana, ali sam i ja razočarala ljude. To su ti neki površni brzinski odnosi koji su, u “ovom svijetu”, neizbježni. Treba naučiti “filtrirati” odnose i prihvatiti činjenicu da nisu svi tu jer žele biti tu. Imam vrlo malen krug bliskih prijatelja koji su tu uglavnom iz vremena studiranja i te odnose njegujem.
Možete li izdvojiti neke brandove koje ocjenjujete kao najbolje ili najuspješnije suradnje koje su možda postale i prijateljstva?
Pa ne bih voljela izdvajati niti jedan brand ili suradnju, ali da su iz nekih nastala prijateljstva i puno dublji odnosi… jesu. I na tome sam najzahvalnija.
Kakva je trenutačna situacija, imate li ponuda i koliko je korona kriza naškodila poslovima?
Situacija je bila dosta loša, ali već pomalo se može primjetiti vraćanje u normalnu. Veseli me posao. Obožavam taj adrenalin i stres koji mi posao stvara.

Koji su vam planovi za buduće akcije, a za koje već sad možemo znati?
Definitivno nastaviti u istom smjeru sa nekim dopunama i nadogradnjama. Ne želim ništa pretjerano iznositi jer ništa još nije definitano. Kada bude vrijeme, sve će se saznati.